Bedenken




Wie je klanten of relaties zijn, wat ze belang rijk vinden aan je product of dienst en wat ze van je verwachten... dat weet je ongetwijfeld als geen ander. Mogelijk weet je zelfs al wat je je doelgroep wilt vertellen. Maar hoe kun je dat unieke punt, die belofte of die boodschap ook effectief overbrengen? Een mooie uitdaging die vraa gt om een idee, een creatief concept.

Tot de bodem

Soms ligt dat idee voor het oprapen. Soms is het nodig om tot de bodem te gaan. Om te verkennen en te analyseren. Knelpunten in kaart te brengen. De juiste weg te zoeken. Ofwel: om net zo lang te graven tot een onderscheidende positionering is gevonden. Een doordachte en relevante oplossing, die kan worden doorgevoerd in al je communicatie-uitingen.

Netwerk

Zo mogelijk maak ik daarbij dankbaar gebruik van de kennis die je al in huis hebt. En zo nodig roep ik de hulp in van vaste, externe specialisten uit mijn creatieve netwerk. Om uiteindelijk een integrale afweging te kunnen maken van wat en hoe iets verteld moet worden.