Geen slordig beeld van je bedrijf of organisatie, maar heldere en goed verzorgde info
Hier kan geen virus tegenop. Hulp op afstand is georganiseerd!
Taal- en spelfouten, onduidelijkheid en rammelende zinsconstructies maken een onprofessionele indruk en geven een verkeerd beeld van je product, bedrijf of organisatie.
De kwaliteit van je website hangt van meer af dan techniek, look en feel. Aan die aspecten wordt meestal wel de nodige aandacht besteed, terwijl de tekst vaak een sluitpost lijkt.
Schrijven is nog altijd (professionee) mensenwerk
Ooit, nog niet eens zo heel lang geleden, gebruikten we de u-vorm. Zoals de Fransen elkaar 'Vous' noemden en de Duitsers 'Sie'. Het was de tijd dat de telefoon nog aan een draad zat en de post door de brievenbus kwam. Mensen zagen elkaar meestal in het wild op straat en spraken elkander dan keurig en netjes met 'u' aan.
De zorg is er voor en door mensen. Om de juiste zorg op de juiste plaats te krijgen is heldere communicatie tussen die mensen een onmisbaar hulpmiddel.
Of het nu gaat om zakelijke (nieuws)brieven, e-mailberichten, notities, memo's, offertes, rapporten, artikelen of verslagen... Taal- en spelfouten, wolligheid en stroeve zinsconstructies geven een slordig beeld van je bedrijf of organisatie. Wil je dat liever voorkomen?
Je kunt niet overal verstand van hebben. Dus of ik veel snap van verzekeringen, hypotheken, pensioenfondsen
of van financiƫle dienstverlening in het algemeen? Nou nee, niet echt. Ik begrijp er net zo veel of
weinig van als de gemiddelde Nederlander.